woensdag 8 februari 2012

David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On


David Guetta heeft weer een hit te pakken! Deze keer is het een nummer met Nicki Minaj. Het nummer heet Turn Me On. Volgens mij is dit het eerste nummer waarin Nicki het grootste gedeelte van het nummer gewoon zingt, in plaats van alleen te rappen! En ik moet zeggen dat het best wel lekker klinkt, zo mag Nicki van mij nog wel een paar nummers maken.

Oke, nu over de clip. Sommige zeggen dat het een best wel vage clip is, en daar ben ik het wel mee eens. Hoe meer ik de clip bekijk des te enger ik hem begin te vinden. De clip is een mix van het verleden, heden en de toekomst.

De clip begint met David Guetta die in een soort van lab bezig is met het maken van levensechte poppen, totdat hij Nicki maakt. Zij is de enige echte vrouw tussen al die poppen. De andere poppen worden jaloers en gaan David “verleiden” om ook zo menselijk te worden als Nicki. Nicki heeft niet veel meer te maken met de video, ze loopt er rond en dan springt op een paard en verdwijnt dan.

De video is zeker interessant om te kijken en de muziek is ook niet gek, hier mogen nog wel wat meer platen van gemaakt worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten