woensdag 15 februari 2012

Avril Lavigne - Under My Skin



Eindelijk heb ik nog een Avril Lavigne cd. Hij zat vanmiddag bij de post. Under My Skin is het 2e album van Avril. En werd vrijgegeven op 25 mei 2004. Het album kwam binnen op nummer 1 in onder andere de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Japan, Australië, Canada, Mexico, Argentinië, Spanje, Ierland, Thailand, Korea en Hong Kong en ging meer dan 380 duizend keer over de toonbank in de Verenigde Staten in de eerste week.

Er zitten 12 nummers op. Onder andere de singles Don’t Tell Me, He Wasn’t, My Happy Ending en Nobody’s Home. ”Deze cd bevatte meer rocknummers dan haar eerste album met poppunk- en lichte post-grungegeluiden”. Wat ik zo goed vind van deze cd, is dat hij wat ruiger is dan Goodbye Lullaby. Maar je hoort wel de echte Avril Lavigne sound erdoorheen.

Ik heb deze cd voor 4,50 gekocht op marktplaats. Dat is best goedkoop, want als je hem nu nog nieuw moet kopen denk ik dat je tussen de 8 en 15 euro kwijt bent.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten