maandag 6 februari 2012

Busted



Ik heb weer een ontdekking gedaan op muziek gebied! Het gaat om de band Busted uit Engeland. En naar mijn idee ben ik er helemaal fan van. Er is alleen een klein probleempje: ze zijn zo een 8 jaar geleden uit elkaar gegaan, en ik heb geen idee of ze ooit nog bij elkaar komen. Busted bestaat uit Charlie (boven), Matt (links) & James(rechts). Als ik de muziek luister heb ik eigenlijk 2 gevoelens. De ene is dat ik bijna helemaal verliefd ben (gebeurt niet vaak) en dat ik het de hele dag door kan luisteren, omdat het gewoon perfect is. De andere is toch wel verdriet en hopeloosheid, en dat komt omdat ik fan ben van een band die misschien nooit meer bij elkaar komt. Maar goed, Busted heeft 3 cd's en 1 dvd uitgebracht. De eerste cd's heten Busted & Present For Everyone. De 3e cd zijn live opnames die bij een concert gemaakt zijn en heet Tickets For Everyone. Daar hoort de dvd ook bij. 

Ik ga nu heel marktplaats afzoeken of ik nog ergens die cd's kan krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten