vrijdag 6 januari 2012

Heey,
Ik kreeg weer een idee voor een bericht. En ik weet dat er nog weinig berichten zijn, maar dat komt omdat ik nog niet weet waar ik over moet schrijven. Laten we nu maar beginnen.
Ik zat vanmorgen achter de tv (MTV) en zag het nummer van Flo Rida voorbijkomen, namelijk Good Feelings. En voor de mensen die het niet is opgevallen lijkt dit nummer heel erg op Levels van Avicii. Dat komt omdat Good Feelings een remix is van Levels. Wat eigenlijk wel raar is, omdat Flo Rida de koning van de koningen is als het gaat om “Club Bangers” en dan zomaar een remix maakt van een vrij nieuwe artiest. Maar dat kan twee dingen zeggen over de muziek van Avicii, of Flo Rida vindt het een slecht nummer en probeert het wat op te peppen, of hij vind het een heel goed nummer. Helaas zullen we dat misschien nooit te weten komen.

Persoonlijk vind ik de versie van Avicii beter, omdat ik niet iemand ben die veel van rap houdt.

Hieronder de 2 filmpjes:













Avicii - Levels















Flo Rida - Good Feelings

Geen opmerkingen:

Een reactie posten