woensdag 18 januari 2012

Covers van het nummer Girls Just Want To Have Fun



Toen ik gister Glee keek kwam het nummer Girls Just Want To Have Fun erin voor. Het leek mij wel leuk om te laten zien hoeveel verschillende versies ervan gemaakt zijn,
Robert Hazard is de schrijver van dit nummer. Hij schreef hem voor Cyndi Lauper. Het nummer straalt echt een jaren 80 sfeer uit. Dat kan kloppen, omdat dit nummer opgenomen is in 1983.


De tweede versie is van Miley Cyrus. Ik heb geen idee van welk jaar dit nummer komt. Nu heet het nummer ineens Girls Just Wanna Have Fun. Wat ik wel merk is dat dit nummer meer rockachtig is, en deze versie is mijn favoriet, omdat ik wel iemand ben die wat meer van rock houd.
(slechte kwaliteit, I know!)

 


De laatste versie is van Glee. In de aflevering I Kissed A Girl zingt Finn (Cory Monteith) Girls Just Want To Have Fun als een soort van ballade. Eerlijk gezegd is dit niet 1 van mijn favoriete, omdat hij naar mijn idee veel te langzaam gaat.

En? Welke is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten