zondag 25 december 2011

mijn eerste bericht

Heey,

ik heb besloten deze blog nieuw leven in te blazen.
zoal je waarschijnlijk al hebt gezien is dit een blog voor iedereen die van muziek houd en er meer over wil weten. dat niet alleen je komt ook meer te weten over de artisten en nog veel meer!

eerst maar iets over mezelf, ik ben natasja en ik ben 15 jaar oud. ik heb niet een bepaalde muzieksmaak dus ik hou van (bijna) alles. hier een lijstje met mijn favoriete artisten:

-avril lavigne
-lady gaga
-big time rush
-selena gomez
-within temptation
-U2

dit is nog niet alles, omdat ik ook veel verschillende artisten op mijn laptop heb staan.

ik zal proberen om elke dag iets te schrijven. nou dit was het voor nu.

nog een fijne dag
en merry christmas!!


natasja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten